Retourneren zonder zorgen
Retourneren en ruilen bij Leysara: zo werkt het!
Bij Leysara doen we alles voor een geweldige nachtrust. Maar mocht het bed toch nét niet je ding zijn, geen zorgen: we hebben een fijne oplossing. Hieronder lees je hoe simpel het is!
100 nachten proefslapen: Lekker lang testen
Je krijgt maar liefst 100 nachten om je nieuwe bed uit te proberen. Is het toch niet helemaal wat je zoekt? Geen probleem! Zorg er alleen wel voor dat:
-
Het bed schoon en vrij van schade is (geen vlekken, scheuren of beschadigingen).
-
Je het bed netjes bewaart en de originele verpakking en aankoopbewijs (orderbevestiging of factuur) erbij hebt.
Niet-retourneerbare producten
Sommige items nemen we helaas niet terug, zoals:
-
Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt of gepersonaliseerd zijn.
-
Artikelen die aangeduid zijn als laatste kans of uitverkoop.
Hoe werkt retourneren?
Even mailen naar info@leysara.nl met je bestelgegevens, en wij regelen het verder.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat we je retour ontvangen en gecontroleerd hebben, krijg je binnen 7-10 werkdagen je geld terug via de oorspronkelijke betaalmethode.
Verzendkosten bij retour
-
Retourneren binnen je 100 nachten proefperiode is gratis!
-
Buiten de proefperiode betaal je zelf de retourkosten, behalve natuurlijk bij defecten of een foutje van onze kant.
Liever iets anders?
Wil je een ander bed uitproberen? Geen probleem! Retourneer je huidige aankoop en bestel eenvoudig het nieuwe product.
Product beschadigd of defect ontvangen?
Maak binnen 48 uur na ontvangst een foto van het probleem en stuur deze naar info@leysara.nl. Wij zorgen razendsnel voor een oplossing.
Bestelling annuleren?
Tot 24 uur na het plaatsen van je bestelling kan je deze kosteloos annuleren. Daarna lukt dit mogelijk niet meer omdat we meteen aan de slag gaan om jouw bed snel bij je te krijgen.
Nog vragen? Wij staan klaar!
Neem gerust contact op met onze klantenservice:
-
E-mail: info@leysara.nl
-
Telefoon: +0881.2002.2012
Lekker slapen zonder zorgen: dat is Leysara!